Cum se trateaza calugarii prin manastiri de anumite afectiuni


Cat timp mergeam la manastirea Secu la parintele, multe tratamente mi le-a aplicat si fara sa am nevoie atunci al carui efect il simt acum dupa 25 ani.

florin m's Blog

     Cum se trateaza calugarii prin manastiri de anumite afectiuni

  Am cunoscut pe parintele Elefterie in iulie 1987, dupa ce suferisem un accident de bicicleta si dupa ce am stat cu umarul drept si piciorul(genunchiul stang) in ghips, un doctor ce trata naturist in Policlinica Mare, care ma cunostea, imi da intalnire la Casa Cartii unde am lucrat pana in 1986, si-mi zice ca: „daca vreau sa nu mai am dureri toata viata mea, sa merg la man. Secu/ Neamt la un doctor.

– Dar sa ma duc, imi zice, ca am sa-i zic directorului ca nu vrei…  Toate bune dar cand am auzit de director, pe atunci d-l Ilie Dodea, m-am dus la el si i-am zis ce mi s-a spus. Imi da voie sa merg si trei zile libere de la el, iar cand vin sa-i zic si lui ce am facut.
Am plecat, parintele ma…

Vezi articol original 2.696 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

